Julgranskulor

För några år sedan kom jag på att jag ville göra egna julgranskulor. Jag ville göra en till varje familjemedlems namn på och sedan ska dom hänga i granen varje år så alla är där än fast man inte är där. Ni förstår vad jag menar.
Gjorde dom och har varit nöjd med dom, tills nu. Vill nu göra om alla och göra dom finare och bättre. Det är även några som har gått sönder och så har det ju kommit till några namn så jag har en hög att göra.
Panduro har nog det mesta jag behöver för att göra dom så det är väl bara att göra en beställning eller gå till butiken.

   

Tänker inte använda guldbokstäver men det hittade ingen annan bild. Känns som om dom kommer bli riktigt fina i år och jag hoppas jag hinner göra alla. Måste bara hitta vilka julgranskulor jag ska använda, det är svårt att hitta några riktigt fina som inte kostar skjortan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback