Härnösand

Jepp, blev en utflykt till Härnösand och det var en riktigt mysig dag. Vaknade upp av att det var kallt ute och när Lukas satt och åt frukost så började det snöa! När vi kom till Härnösand så var det lite varmare där och myskänslan försvann. Började med Dollarstore och där fyndade jag lite grann. Ett superfint glögg-set och lite annat smått och gott.

Sedan for vi in mot "stan" och gick i lite affärer där, hittade lite saker till Lukas och även lite grann till mig (och inte kläder då utan pysselsaker och inredningssaker). Fanns väldigt mycket jag ville ha men plånboken får bromsa lite!

nu går vi runt och städar lite, jag först och Lukas efter i full fart. Han är på strålande humör och det är alltid lika uppskattat kan jag säga. Men snart ropar badkaret efter Lukas, ska bara leta reda på regnstället för det behövs när han badar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback