Endast jag är vaken

resten av familjen ligger och sover och ska nog ta och joina dom snart. Man vet ju aldrig vilken sorts natt Lukas tänker ha så det är nog bäst att försöka sova lite.

Har en massa funderingar på pynt och pyssel inför jul men vet inte hur jag ska hinna med allt. Men man får prioritera och spara saker till nästa år. Jag skriver ner olika ideér angående pynt och pyssel så jag inte glömmer bort dom. Har även en sådan bok till inredning, hittar jag en speciell sak på någon internetsida så skriver jag ner det i boken och sedan kollar jag igenom då och då. Skulle jag inte göra det skulle jag glömma en massa roliga saker och det blir ju en inspirations-bok som man kan läsa då och då.

Kommentarer
Postat av: Bea

En Award är utdelad till dig! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback