Dagens att-göra!

den listan är inte speciellt lång men vi ska iallafall åka iväg och väga Lukas. Sedan har vi nog inget för oss, vill inte måla medans lillkillen är vaken för vill han åka runt i gåstolen så kan han stöta i väggarna så det göra jag när han har somnat.

Imorgon blir den en liten utflykt, ska åka till Härnösand och göra stan där. Har nästan aldrig varit där och därför gör vi en liten utflykt och passar då på att besöka Dollarstore. Får se om man hittar lite saker till julpyntningen.
Igår köpte jag en nalle som vi ska ha till julen, den är STOR men kostade väldigt lite faktiskt. Bra att ha lite julpynt som faktiskt Lukas kan leka med.
Så här ser den ut men lägger även ut en bild senare där Lukas sitter vid den så får man en idé hur stor den är!



Kommentarer
Postat av: Åsa

är de nallebjörnen från jysk, den 1 meter hög!?

Postat av: Åsa

ja jag såg den i reklambladet och jag vill också ha den :) den verkar jätte mysig! Aha, tack tack :)

2008-11-12 @ 18:22:23
URL: http://asaampersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback