Underbara Lukas

Hur irriterad man än är och hur trött man än är så behövs det bara ett litet leende från sötnosen så smälter mammahjärtat och man nästa gråter av lycka. Lukas börjar le mer och mer nu och det är bland det sötaste som finns.
Han förvånar mig mer och mer just nu också. La ner honom i soffan för en liten stund sedan och nu sover han, utan att jag ens har rört honom. Han lär ju knappast sova länge men att han ens har somnat själv är ju en stor framgång.

Nu är T pappa på papper också. Var på familjerätten och skrev på papper idag. Dom enda frågor vi fick var om vi bodde när Lukas "blev gjord" och om vi var säkra på att T är pappan. Lätta frågor och så fick T skriva på när det stod två vittnen där.

Undrar om jag kanske ska försöka utnyttja tiden nu när han sover? Men vad ska man hitta på? Vill helst gå ut och jobba men det går ju inte. Känns bara som sådant lyx att han ligger själv så jag kanske bara ska njuta lite i soffan?

image165

        


Kommentarer
Postat av: Bea

Men gu så söt han är Jenny!! =)
Längtar tills man får träffa er!! Skönt att det börjar gå bättre för dig, hoppas det håller i sig.
KRAM

Postat av: Jenny H

Men vad konstigt.. vi fick bara hem ett papper från nånstans vad d nu var som Haine fick skriva under.. aldrig nåt "förhör" lr nåt.. men är väl kanske nya rutiner.. =/ Härligt att höra att allt går bättre.. han är ju jättesöt!! kram kram

2008-05-22 @ 07:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback