Någon som vill ha en Lukas?

känner ibland att man skulle kunna ge bort honom. Han kör ju fortfarande med att han inte kan sova själv, så fort vi lägger ner honom så tar det bara några minuter så är han vaken. Ja dom få gånger han sover alltså för han är mestadels vaken.
Nu har han även börjat med att konstant vilja äta. Han kan äta i kanske 20 minuter och är sedan lugn i några minuter men börjar sedan oftast att skrika. Antingen är det magknip eller så får han för lite mat genom mellanlägget. Men han växer som han ska så det är inga problem där.

jag älskar verkligen Lukas menn hoppas verkligen han ändrar sig snart så jag kan få händerna fria någon minut under dagen!

Kommentarer
Postat av: Bea

Å, jag vet exakt hur du känner dig... =/
Jennifer var precis likadan, Tilda var liiiite bättre, men inte alls så att jag kunde lägga ner hon någon längre stund. Jag tyckte det var underbart när I kom hem från jobbet så jag kunde ställa mig i duschen ett tag, det var sååå skönt. För sen var det till att bära igen, eller amma.
Hoppas att ni kommer hem i början av Juni så vi får träffas! Skulle vara så kul! Sköt om er, KRAM!

Postat av: jenny hamberg

hej hej.. har du provat att sluta med alla mjölkprodukter.. han kan ju va känslig mot mjölk så d är därför han skriker o får ont i magen... d var ju wille.. kram kram

2008-05-15 @ 17:58:39
Postat av: Ida

Han kanske har en växtperiod nu och behöver mer mat, sådär var Neo lite titt som tätt också. Ni får komma och vara hemma hela sommaren så ska jag bära istället :-) Om inte annat så får väl jag och Neo komma ner under nån av mina ledigveckor så kan vi kastbyta lite. Vet hur jobbigt det kan vara att aldrig ha någon tid för sig själv. Och det blir så himla svårt att faktiskt kunna njuta av att vara mammaledig. Men det blir lättsammare eftersom. Kram kram

2008-05-15 @ 19:18:41
URL: http://idasusanne.blogg.se
Postat av: jenny

Jag har faktiskt slutat med kaffe, får se om det hjälper. Men skönt att få "klaga" av sig litegrann! Jag kör med miniform några dagar nu och så får vi se vad som händer. Tack för alla uppmuntrande ord och tusen kramar på er!

2008-05-16 @ 10:10:03
URL: http://ternestael.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback