Härliga fredag!

äntligen fredag och vi får ha T hemma en hel helg! Ikväll ska vi över till några kompisar och grilla och så kommer T:s bror hit. Är alltid lika roligt så det ska bli skoj. Kommer nog bli balj-badning men det är så jobbigt med Lukas så det skippar jag.

Var en sväng på jobbet idag, en kollega ska sluta så jag var där och sa hej då. Det är visst lite kaos på jobbigt så alla tyckte att jag skulle vara glad att jag inte jobbade. Usch att det ska vara dålig stämning, det gillar jag inte. Får se hur det är när jag kommer tillbaka och hur många av mina kollegor som är kvar.
Om jag kommer tillbaka vill säga, vill nog helst hitta ett annat jobb så jag får se vad som händer när mammaledigheten är slut.

Vill  inte jinxa något men tror att Lukas har blivit lite bättre, han har bara ätit en enda gång sedan halv fyra och är faktiskt på bra humör. Vill inte ta ut något i förskott men hoppas det håller sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback