duktiga Lukas

Igår när vi skulle sova så skulle jag mata Lukas och tänkte att jag prövar väl utan mellanlägget. Brukar göra det då och då för jag vill ju helst slippa det. Utan att bråka eller hålla på så tog han bröstet på en gång och åt i 20 minuter! Gissa om jag blev förvånad. Har nu fått han att ta bröstet  3 gånger till, men dock bara det ena bröstet. Han ratar det andra!

Ikväll har vi haft besök av en kollega till T och hans fru. Lukas fick som vanligt en present och det var jättefina kläder. Snacka om att bli bortskämd!

imorgon ska vi T bli pappa! På papper alltså, vi ska till familjerätten och skriva på papper så att han blir Lukas pappa även i alla register. Tycker det är löjligt att bara för att vi inte är gifta så måste vi dit på "förhör". Hade vi bara gift oss dagen för Lukas föddes så hade det inte varit några konstigheter alls. Men men, imorgon blir det gjort iallafall.

nä, nu skriker Lukas. Han har blivit väldigt mammig av sig. Trodde inte att en bebis kunde bli det. Det är knappt så att T kan hålla i honom när han sätter igång och skriker utan då funkar det bara med mig. Måste tränas bort, speciellt eftersom jag tänkte gå på fest med jobbet om två veckor. Tänkte inte festa men vill dit och äta middag iallafall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan!

hoppas allt är bra!
jag undrar om du kanske hade kunnat rösta på min hund i en tävling hon deltar i.
om du tycker hon är söt såklart :)

www.enlitentax.blogg.se

förresten har en tävling också
där man vinner pris från www.aromia.se

2008-05-20 @ 22:57:41
Postat av: jenny

sov så gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback