NEJ, inte gallan

igår la vi oss i sängen för att se på en film. Blev 30 days of night, en vampyrfilm som jag faktiskt kan rekomendera. Jag älskar ju skräckfilmer så för mig var det toppen!

Iallafall så började jag få ont efter en stund, kände direkt vilken typ av smärta det var. Gallan! har ju haft problem med den men inte haft något anfall på över 1,5 år. Som tur var så var det ett väldigt svagt anfall (om man ens kan kalla det ett anfall). Hade ont i ca 20 minuter men aldrig så pass att jag fick riktigt ont utan klarade av att sitta kvar i sängen. Och det kan jag säga, är det ett riktigt anfall går det INTE att sitta eller ligga kvar.

Vet att jag måste ringa förlossningen om jag får ett riktigt anfall men det gick ju bra igår så jag hoppas att jag slipper det. Det är ju inte så lätt att undvika viss mat när jag inte vet vad det är som gör att jag får anfall. Vissa människor kan inte äta gurka och andra kan inte äta ägg men för mig vet jag inte vad det är som framkallar det. Nä, håller tummarna att jag ska slippa detta nu, iallafall tills bebisen har kommit ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback