magbild och hicka

lägger in en magbild, tog den i fredags så då var jag alltså i vecka 35+1, känner att jag har blivit större på det sättet att magen är i vägen hela tiden. Det är inte lika lätt att knyta skorna och sådant. Och så är ju sömnen mycket sämre, vaknar minst 5-6 gånger per natt och det är ju inte så härligt.

image152

Bebisen har iallafall börjat hicka nu, känns väldigt skumt. Känns långt inne i magen fast mer mot ryggen. Ibland guppar hela magen och ibland är det bara jag som känner det.

Har lämnat in preliminärt besked om när jag ska sluta. Har skrivit att jag jobar sista dagen på skärtorsdagen men jag ska bestämma mig nästa vecka ifall jag vill jobba påskveckan också. Det är verkligen svårt att bestämma sig,
vill ju spara dagar samtidigt som  jag vill vara hemma och vila lite. Jag tror jag bestämmer mig nästa

 vecka!


Kommentarer
Postat av: Vanja

Ahhh, där inne ligger min brors*piiip* och myyyser ;D

Postat av: Ida

Vad kul, jag är ledig nästa vecka och jobbar alltså själva lovveckan. Har ni funderat på att åka upp till Klimpfjäll nånting? Man skulle ju kunna fara bara över dagen.

2008-03-11 @ 11:57:59
URL: http://idasusanne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback