Länge sedan sist

oj, har helt glömt bort att skriva och i helgen har T haft datorn HELA TIDEN så det har inte funnit någon chans. Han har jobbat med massa papper inför alla utvecklingssamtal så han har haft fullt upp. Men men, det är väl så det är att vara lärare!

Har iallafall haft en lugn helg, blev totalt tokig på oredan i vårat skafferi så vi åkte och köpte plastbackar så nu är det lite bättre ordning. Är inte pedant eller så av mig men när det blir för stökigt och kaos då klarar jag det inte. Men nu hoppas jag att man håller ordning och reda i skafferiet. Ska bara köpa lite mer backar så blir det toppen!

Städade igår, något jag inte tycker om men älskar när det är nystädat och luktar gott. Men det är inte det lättaste med en klump på magen, man tar en tur och sedan får man vila. Men som många andra säger, det är ett litet pris att betala när man tänker på det underbara som kommer att komma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback