Kallt!

har lite problem med pelletsbrännarn här i huset nu, den får för sig att bara stanna. Vilket betyder att när man kommer hem från jobbet är det ungefär 14grader i huset. Visst, jag gillar kyla men det finns ju gränser! Nä, hoppas T kan fixa det.

sitter och viker lite tvätt nu, har tvättat lite bebiskläder för ska vi åka hemåt i påsk kanske man måste ta med bb-väskan? Inte för att jag tror att lillskiten vill komma så tidigt men man vet ju aldrig. Bättre att ta med den än att inte göra det! Känns helt overkligt att vika en liten body i storlek 56, fattar inte att man ska få en så liten en. Och så snart!!!!!!!

imorgon kommer iallafall beslutet ifall jag slutar jobba på torsdag eller inte. Har faktiskt lite ont när jag går och då är det inte roligt att gå på jobbet. Men samtidigt är man snål så jag får se hur jag gör. Usch, alla dessa beslut!

sitter och håller ett öga på hockeyn också. Jädrar, men jag tror Modo åker ut. Tråkigt tråkigt, men dom vann ju förra året så man ska inte klaga!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jadu visst ser det smått ut, jag kan inte fatta nu att Neo har haft storlek 56, och när han föddes var de för stort så vi fick vika upp ärmarna :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback