Härligt påsklov!

oj, var ett tag sedan jag skrev men jag har ju "påsklov" och hemma hos mamma finns det inte så smidigt internet. Men jag lever och mår bra och bebisen har inte tittat ut!

har haft en härlig påsk, lite kallt men supermycket sol. Så vi har grillat och suttit i solen. Många syskon har varit hemma så det har varit härligt.

Blev barnvakt en sväng igår, svägerskan Ida jobbar ju på ambulansen och måste vara beredd på att rycka ut när som helst. Så vi sov där utifall att hon skulle få utryckning. Och när Neo vaknade igår morse så var hon borta så jag och T fick ta hand om morgonbestyren och skjutsa till dagis. Inga problem eftersom Neo är världens snällaste lilla pojke. Synd bara att han bestämde sig för att kliva upp 05.20!

ha ha, men det gör inget. Det är alltid lika roligt att få vara med honom, hoppas bara att vårt eget barn blir lika snäll som honom!

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul att hör att ni haft en trevlig påsk

Hur är det nu då? Tänkte bara påminna om att du har kläder här hos mig och även då en faktura :-) Ska nog bort mot er i helgen,så jag tittar in med den annars lämnar jag den på bron kanske. Vad tror du?

Trevlig helg
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback