Börjar synas?

Fler och fler på jobbet börjar påpeka att det ser mer och mer jobbigt ut för mig. Samtidigt säger dom att jag ser väldigt pigg och fräsch ut men att det syns att det blir jobbigare.
Det stämmer helt och hållet kan jag säga. Det är en enorm skillnad om man jämför hur det var för 2 veckor sedan, jag är nästan jämt trött och känner mig allmänt tjock och orörligt. Lär ju knappast bli bättre dom här sista 5 veckorna så jag får se hur länge man pallar att jobba.

Har sista föräldraträffen idag, ska träffas här inne i stan på vårdcentralen klockan 5. T som har sportlov åker in med buss  så jag ska träffa honom där. Hoppas det blir roligt men tyvärr är man ju lite trött så man kommer säker bara längta hem till sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback