Beslutet är taget!

jepp, äntligen har man tagit det slutgiltiga beslutet och idag jobbar jag min sista dag! Känns helt overkligt att säga det och det känns mest som om jag ska ha påsklov bara. Kommer märkas den dagen efter lovet när T börjar jobba igen och jag inte åker till jobbet.

Håller på att tömma min skadekö och min mail och ska sedan rensa skrivbordet. Vet att det är en tjej som vill ha mitt skrivbord (har faktiskt ett riktigt bra läge) så jag måste nog städa ordentligt.

Packade allt igår så idag åker vi hemöver. Ska bli härligt att få komma hem ett tag. Sedan får vi se hur länge vi stannar hemme, inte säkert att vi stannar hela lovet men det är så skönt att veta att man kan bestämma sig när man vill.

Nä, bäst att jobba på!

Kommentarer
Postat av: Bea

Åhhh...vilken underbar tid du har framför dig kusin!! =)
Ta och vila ordentligt och njut av ledigheten!! Hinner man se er i påsk? =)
Hoppas det!! Hör av er! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback