Regn, regn, regn

Igår och idag så har regnet öst ner. Igår blixtrade och dundrade det och jag tycker det är så himla mysigt. Nackdelen är att man inte kan gå ut utan måste sitta inne.

Var så trött nu på förmiddagen så jag och Lukas gick och la oss i sängen och vips så hade över 2 timmar gått. Det var väldigt skönt att få sova iallafall.

I helgen var vi hem till Dorotea och det var härligt. Länge sedan sist och första gången för Lukas. Vi träffade min moster Ingrid med familj och mina kusiner Bea och Brittis med familjer. Brittis ska ha en liten i september så det var roligt att få se magen. Saknar på sätt och vis min egen bebismage men är glad att Lukas är här.

oj, nu skriker Lukas. Bäst att hämta upp honom. Skriver mer om helgen lite senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback