Oj vad tiden går

tycker jag nyss skrev ett inlägg men det var ju flera dagar sedan. Det har varit strålande väder varje dag och det är drygt. Vill inte ha Lukas ute i värmen och eftersom han inte sover själv så kan inte jag heller vara ute. Tog dock en promenad så lite sol har jag fått iallafall.

Tack för hälsningen Jessika, hoppas du och Aron har det bra.

Håller på att packa för fullt, i eftermiddag åker vi hem till Dorotea. Ska även en sväng till T och hans jobb. Ska visa upp Lukas och han ska visst få en present.

Kommentarer
Postat av: Jessica Marklund

Allt är bara fint med oss. Vi har en ligist till son men det får man leva med. ;) Ha en superhärlig sommar! Kram

2008-06-05 @ 12:54:43
Postat av: Bea

Funkar detta nu?

Postat av: Bea

Oj...konstigt inlägg tidigare, men förra gången jag skrev ett långt inlägg så kom det inte med...=(

Va skoj det var att äntligen få träffa lilla Lukas, han är ju sååå söt! Å va kul att vi snart kan ses igen! Får vi bjuda på mat då? =)

KRAM

2008-06-11 @ 12:27:42
URL: http://mammabeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback