neeeej, helgen e snart slut!

varför gå helgen så fort? jag fattar inte riktigt det. har haft en toppen helg och det är alltid roligt att ha Ida, Janne och Neo här. Neo är ett riktigt charmtroll som kan få vem som helst att skratta. Och uppbenbarligen väldigt pigg för igår tyckte tror jag han sov max 1 timme på hela dagen men var ändå vaken till sen kväll! Men så är väl alla, när man är borta hos någon och har roligt, vem vill sova då?

Än så länge ligger alla och sover och jag sitter ensam uppe. Igår snöade det en hel del så det är superfint ute.

Vaknade av att lillskiten låg och spände sig i magen och när den gör det får jag ont i ryggen. Gör verkligen huuuur ont som helst men som tur är så är det bara att vända på sig så slutar den.

ska nog kanske ta och koka lite kaffe så jag piggnar till lite!

Kommentarer
Postat av: Vanja

Mm, det skulle vara kul! Vi får ta och höras närmare efter resan typ ;P Då jag kan sluta spara pengar som en galning ;)

I helgen var det bara lugnt. Har spelat Guitar Hero me systersönerna och så...
Själv dÅ? Vad gjorde ni hela gänget? : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback