inlägget som försvann!

gjorde ett inlägg igår men det försvann, fattar inte varför det krånglar ibland.

Igår fyllde T:s systerson Neo 1år, GRATTIS! fattar inte hur fort tiden har gått. Tycker det var nyss som han föddes. Hoppas iallafall att han fick en underbar födelsedag med mycket tårta!

har börjat fundera mer och mer på när jag ska sluta jobba. Barnmorskan tyckte att jag skulle sluta minst 2 veckor innan BF för man behöver den tiden för att sova. Får se hur jag gör men jag vill ju gärna jobba så länge som möjligt men det är hälsan som får bestämma.

idag verkar det bli en fin dag, det kan behövas bland alla dessa regndagar. Men tror inte jag orkar med någon promenad för jag brukar få ont då. Men får se, är ju lite tråkigt att sitta inne en så här dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback