Fredag och trött!

härligt med fredag och jag kan lova att det är behövligt. Jag är helt slut efter denna vecka och längar efter lite sömn. Igår hade jag tänkt gå och lägga mig tidigt men vi åkte och hälsade på en kollega till T och där blev vi kvar tills klockan var nästan 12 på natten!

nä, nu längtar jag hem. Skulle väldigt gärna vilja ha ett badkar ikväll men det har vi ju inte så man kanske ska ta sig en långdusch (nu blir inte T glad, hi hih i) och sedan krypa ner i soffan till någon film. Får se vad man hittar på, har ju lite städning att ta igen.

endast 45 minuters jobb kvar nu, HÄRDA UT!!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kikar in lite, tänkte kolla om ni är hemma nåt i helgen tänkte att vi kanske kunde ta en promenad och hälsa på... det är ju ett tag sen ni flyttade in nu =) Är ni hemma imorgon efter lunch nån gång och har lust med besök?

2008-01-04 @ 16:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback