Besök hos barnmorskan

Igår var det dags för ett besök hos barnmorskan. Dom började att ta blod ifrån mig och det är inga problem tycker jag. Lite obehagligt är det efteråt för jag brukar få blåmärke och ont efter. Men men, det som inte dödar det härdar!

Allt var bra iallafall, har hittils gått upp ca 2,5 kilo och det tycker jag är okej. Beror nog på att jag har tränat och ätit bättre sedan jag blev gravid. Ätandet är inget jag har tänkt på utan kroppen själv har bestämt. Förrut kunde jag äta jätteportioner men är jag mätt nu så är det stopp! Kan faktiskt inte bli bättre, ska bara försöka fortsätta även när lillskiten har kommit ut!

nu är det kväll och vi har ätit och om jag känner mig själv rätt så kommer jag säkert somna i soffan! men ska se om det inte finns något bra på tv att se!

Go Kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback