100 dagar kvar

ja, då har man "bara" 100 dagar kvar. Det känns långt men egentligen är det inte så långt. Det är ju bara 3 månader kvar, sedan ska vårt mirakel vara här! Känns fortfarande overkligt men börjar bli mer och mer verkligt. Rummet är inte riktigt klart, vi har idag målat listerna så dom ska spikas upp ikväll eller imorgon.
Men sedan är det ju lite saker kvar: säng, gardinstänger, gardiner och småsaker. Men det närmar sig iallafall.

Har inlett det nya året med pizza. Riktigt gott var det och med tanke på hur sällan vi äter pizza så äter jag med gott samvete. Ställde mig på vågen igår och den står på samma vikt som dagen då vi var på inskrivningen. Är inte orolig för det för jag vet ju att magen växer. Jag tror det beror på att jag har tränat bättre och att jag äter bättre nu än innan vi blev på tjocken!

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och en kaka!

Kommentarer
Postat av: Ida

Härligt att du inte gått upp något, gjorde inte jag heller men sista två månaderna tror jag att jag ökade 10kg :) Vi hade tänkt att komma ner nästa helg 10-13 jan. om det går bra, i så fall åker vi på torsdag och försöker handla det vi ska på fredan medan ni jobbar, så slipper ni springa i affärer med oss hela helgen :)

Postat av: Ida

Nä jag vet inte riktigt, men vi hade nog tänkt stanna till söndag så vi hinner umgås lite.

2008-01-02 @ 09:22:15
URL: http://idasusanne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback