Sammandragningar - Jag?

barnmorskan frågade mig idag om jag har känt av några sammandragningar. Ja, hur vet jag det? Jag vet inte hur det ska känna men har hört att det kan göra ont. Hon kände på min mage och sa att jag skulle känna och sa att så här känns det! Ja, då har jag haft det en hel del på sistone. Man känner att magen blir spänd men det har inte gjort ont eller känts obehagligt så därför har jag inte tänkt på det.

Ha ha, ja vad man får lära sig denna första graviditet. Hjärtat på lillskiten låg på 150-155 och ticka på bra. Ja allt var bara bra precis som vanligt. Nu är det dags att komma in varannan vecka och hon sa att vi måste hålla koll på blodtrycket.

Kommentarer
Postat av: Ida

Såna sammandragningar hade jag också jättemycket av.. Kan lova att det inte känns på det viset när det väl är dags :-)

Postat av: jenny

Man känner sig nästan lite dum men det är inte så lätt att veta hur saker och ting ska kännas när man aldrig har varit med om det! Ja, jag kan tänka mig att man känner lite annorlunda när det är på G. Bara att vänta och se!
Allt bra annars? Hoppas helgen blir lugn så du slipper fara så mycket. Kram kram

2008-02-15 @ 10:18:03
URL: http://ternestael.blogg.se
Postat av: Sofi H

hi hi. spänningen stiger ;)

2008-02-15 @ 10:32:12
URL: http://sofih.blogg.se
Postat av: Vanja

:) På påsk är ska jag absolut hem iaf :)
När slutar du jobba ?

2008-02-15 @ 12:14:36
URL: http://vanjaemilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback