Oj, redan 1år äldre

tiden går fort och jag tycker det var nyss man fyllde 20 och bodde i Umeå men det har redan gått en massa år och idag fyller jag 28år. Känner mig varken gammal eller ung och jag har aldrig brytt mig om ålder. Tycker att man är vad man känner sig, dvs jag känner mig som jag alltid har gjort och inte en viss ålder. Svårt att förklara men så är det!

har redan fått några grattis hälsningar och två kompisar ringde för en stund sedan och sjöng för mig! Alltid lika roligt att få ett grattis.

Förväntade mig inga presenter imorse men gubben hade överraskat och kom med ett paket. Vi har varit tillsammans ett bra tag och tycker båda två att presenter bara för sakens skull inte alltid är så viktigt. Tar hellre en kram och en puss. Men jag vart riktigt glad när paketet kom imorse. Fick en mp3-spelare som jag har sagt i flera år att jag borde köpa mig en. Tack gubben !

nä, dags att jobba och glöm inte att äta MÅNGA semlor idag!

Kommentarer
Postat av: Linda Törnkvist

Grattis på födelsedagen tjejen!!
kram Linda

2008-02-05 @ 12:58:00
Postat av: Veronica

grattis på födelsedagen!!! hoppas du får en bra dag fröken med många semlor då! ;)
kramkram

Postat av: Ida

GRATTIS!! Jag har haft så fullt upp idag och totalt glömt bort dig :( Kram kram

2008-02-05 @ 19:26:52
URL: http://idasusanne.blogg.se
Postat av: Evelinn

Grattis på födelsedagen!! :D Hoppas du får (fått kanske passar bättre in vid denna tiden ;) ) en härlig dag!!

2008-02-05 @ 19:50:01
Postat av: Jenny

Tack för alla grattis, sitter just och äter semeltårta. Mumma!

2008-02-05 @ 19:56:19
Postat av: Sofi H

åh! grattis gratttis! lite i efterkott men iaf ;)
hoppas din dag var underbar!

KRAAM

2008-02-07 @ 13:17:44
URL: http://sofih.blogg.se
Postat av: Kimen

GRATTIS älskade moster

2008-02-08 @ 18:53:21
URL: http://dieformoney.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback