Nu kan jag andas ut!

har precis varit hos barnmorskan och allt var bra. Varför jag skrev att jag kan andas ut var för att vi skulle kolla om jag hade drabbats av havandeskapsförgitfning! Kändes inget roligt och jag har gått och oroat mig ett tag men som tur var så var allt toppen. Visst, lite högt blodtryck men det har jag alltid och det är inte så ovanligt nu mot slutet.

Bebisen vill dock inte sjunka ner alls utan ligger VÄLDIGT högt upp i magen och det kan jag intyga brukar kännas när jag jobbar. Har du ett skrivbordsjobb och det trycker på väldigt bra ibland!
Men bebisen hjärta slog på bra och måtten var bra så bara att fortsätta vänta!

nä, dags att jobba!

Kommentarer
Postat av: sushi

va skönt :)
lite läskigt det där att dom ska sjunka ner... prova och hoppa lite, ska ner honom liksom ;)

Postat av: Linda

Kan bara instämma, skönt att allt såg bra ut. Men h*n har ju lite tid på sig att sjunka ner.
Hur ska du göra, ska du sluta jobba innan eller efter påsk?
Kram

2008-02-29 @ 12:31:08
URL: http://killmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback