Jag lovar, kort kommer

jag har tagit kort på magen men har inte lagt över dom på datorn än, ska fixa det men tror inte jag hinner ikväll utan det får bli fredagens nöje.

Igår ringde T mig på jobbet och frågade om vi inte skulle gå på bio? Ja det säger man väl inte nej till. Så vi gick och såg National Treasure: Hemligheternas bok (tror jag den heter) och den var riktigt bra. Avslutade kvällen med pizza och sedan åkte vi hem. En riktigt toppenkväll och det är mysigt att göra sånt på en veckodag, det borde man göra oftare egentligen.

nä, ska ner och ta och lååååång och vaaaaarm dusch och hoppas på sömn ikväll. Jag har dom två senaste nätterna inte sovit så bra. Vaknar av att jag har ont och det gör ont att vända sig också. Fick igår kliva upp och gå en sväng så att lillskiten flyttade på sig i magen. Ja, ibland blir man riktigt irriterad på bebisen men samtidigt så älskar men den men än man kan tänka sig. Säger som så många andra, hur kan man älska någon man aldrig har sett eller träffat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback