Personalfest!

Igår var det som sagt personalfest och det var årets julfest det gällde. Över 100pers hade anmält sig så det var riktigt många och vi skulle vara på Stadshuset och äta julbord. Jag är en människa som är väldigt kräsen när det gäller mat när man går ut och äter och förra årets julbord tycker jag var en besvikelse. Men detta julbord går knappt att beskriva, det var nog det lyxigaste och bästa julbord jag någonsin har varit på eller ens hört talas om för den delen. Först var det ett fiskbord med sill och det vanliga, men det fanns även blåmusslor, rökta räkor, fyra olika sortes rom tex ishavsrom, skagenröra mm. mm. mm.
Sedan var det köttbordet och det var bla rökt renhjärta, fårfiol, älgkött, renkorv, revbensspjäll, janssons mm. mm. mm. Snacka om att man bara åt och åt och åt.
MEN sedan var det ju dags att gå in i nästa rum och vad fanns där om inte dessertbordet? Det var chokladpudding, fyra olika sorters tårtor, ris a la malta, nötter, ostar, godis mm mm. mm.

Ja jag är väldigt imponerad över julbordet och skulle väldigt gärna äta där igen. Efter maten var det underhållning och det var faktiskt riktigt rolig, bla var det körslaget mellan borden och mitt bord vann ju självklart!

En riktigt toppenkväll och jag hade dunderoligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback