Packa, packa, stressa, stressa

Ja hela dagen har gått åt till att packa och fixa allt för hemfärden. Visst, vi behöver inte stressa eftersom vi kan egentligen åka när vi vill ikväll men jag gillar att åka så fort som möjligt och att det ska gå snabbt och smidigt hem.

Lukas far omkring som en virvelvind här och vill helst sitta i knät vilket inte underlättar min städning och packning. Men men, jag lyckas nog till slut och det som blir glömt blir glömt.

Oj, nu måste jag nog ta lillskiten. Hör hur han skriker innifrån köket!

Kommentarer
Postat av: Bea

Å i helgen får vi träffa er igen!!

Hoppas bara att vi alla är friska, men det måste vi! Det har jag bestämt! =)

Hoppas resan "hem" går bra, kan tänka mig att det är halt på vägarna så ta det lugnt.

Vi höres i helgen!!

KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback