Önskelista

Många frågar vad Lukas önskar sig i julklapp och jag vet faktiskt inte om jag ska vara ärlig. Kläder är ju alltid bra, han växer ju som en tok hela tiden. Men utveckllings-leksaker är också bra för han har inte så mycket leksaker faktiskt.

Sedan finns det ju saker som jag vill att han ska ha och en av dessa saker är faktiskt gungälgen från IKEA. Såg den för några år sedan och har älskat den sedan dess så den ska Lukas ha. Får han den inte av någon annan så kommer jag köpa den. Tycker gunghäst är rätt så tråkig faktiskt men blir genast roligare när det är en älg istället för en häst.



I övrigt har jag och T sagt att vi själva kommer vänta med att köpa julklappar till Lukas, Vi väntar och ser vad han får i julklapp av andra och så kan vi köpa något till han när vi är tillbaka i stan igen. Han kommer nog få tillräckligt ändå och han är ju för liten för att förstå det här med julklappar! En sorts julklapp han får är att han kommer få fortsätta med babysimmet. Vi bestämde det i söndags att vi kommer ta en kurs till och sedan tror vi det räcker, det kostar ju ändå några kronor!

Kommentarer
Postat av: Bea

Dom är ju bra söta dom där gung-älgarna!



Vi åker ner på måndagmorgon den 21 och hemresan vet jag inte riktigt än, vi tar dagarna som dom kommer lite grann... =)

Men söndag kanske?... När kommer ni till Dorotea då?

KRAM

Postat av: Ida

Hmm en gunghäst kommer han att få för det ville mormor ge han, precis som Neo fick en...

2008-12-04 @ 19:25:53
URL: http://idasusanne.blogg.se/
Postat av: Ida

Vi blir i Svanabyn på julafton sen vet jag inget mer, jag jobbar nyårsveckan i år :-( och chansen att hitta någon vikarie verkar obefintlig. Janne ska väl på nån kusinträff på nyår så jag blir nog helt för mig själv den kvällen.

2008-12-04 @ 21:04:52
URL: http://idasusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback