Julen 2008

Ja nu är vi tillbaka i Vattjom och samtidigt som det är skönt så saknar man redan Dorotea.  Julen har varit väldigt mysig och man har bara myst.

Spenderade julafton i Bergbacka och vi var nog 16st och det är ungefär som vanligt där hemma på jul. Och som jag trodde så hade visst Lukas varit VÄLDIGT snäll och fick sin beskärda del, och han tyckte det var riktigt roligt med allt papper. Han tyckte det var så roligt att mitt i julklappsutdelningen så somnade han i min famn! Lillgubben orkade inte med allt stök.

Ja jag visar med bilder hur våran jul har varit.


Kusin Neo ÄLSKAR att kramar och är väldigt givmild med dom.


Så här ser Lukas ut när han har nästan 41grader i feber och lite snuvig


Dagen till ära hade Lukas fått en julaftonsdräkt och den myste han i på förmiddagen!


Lukas jagar julklappar (kanske mest julpappret och snören om jag ska vara ärlig)


Lukas gör allt han kan för att krama sin kusin Kevin


Lukas fick en gunghäst i julklapp och den blev snabbt populär


Lukas lånade badkaret hos kusin Neo och så här glad blev våran lilla kille

Kommentarer
Postat av: Vanja

Gott nytt år på er! :)

Danne ligger i förkyldning, men annars mår vi iaf bra ;) kram till er alla!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback