Sommaren snart slut

snart känns det som om sommaren är slut. Tror det har att göra med att T börjar jobba igen nästa vecka. Fattar inte att 8veckor kan gå så himlans fort.
Lukas mår bara bra, han har fått äta potatis och morot och det var nog moroten som gjorde störst intryck på honom. Han verkar gilla det så vi ska fortsätta ge honom. Har fått en bok som heter Första och Andra Mosboken och där får man mycket tips och ideér om mat.

Imorgon är det dags för mig att få dra ut slangen som jag har i kroppen, ska dit och röntga och se om det finns några stenar. Är lite orolig för om det kommer göra ont men det ska nog gå bra!

Grävningen går framåt också, snart är det klart och det ska bli sååååå skönt. Vi ska ta och sälja pelletsbrännaren och se om vi får några tusenlappar för den.

Nä, som vanligt så skriker Lukas precis när jag sitter vid datorn så det är bäst jag går dit.


Kommentarer
Postat av: Bea

Hej kusin!!

Kul med lite uppdatering! =)

Ja, det är verkligen bekvämt med jordvärme, det är jämn värme dygnet runt!!

Du, veckorna 38-39, har ni något planerat då? Vi tänkte nämligen någon gång under dessa två veckor ta en tripp till Sundsvall. Och då tänkte vi höra om vi fick sova över hos er? Tycker det blir så mycket bilåkning för barnen annars, och sen går dagen sååå fort, så man hinner inte hälften av det man ville. Och sen så vill vi ju träffa er, och se vad som hänt hos er sen sist vi var där! ;)

Vi kan väl prata om det när ni kommer upp, om vi hinner träffas då! =)

Nu är det nära för Brittis och jag längtar som en tok! Jag ska bli moster!! WIIIEE =) Oj, vad jag ska snusa!

Nä, nu tänkte jag gå ut med tjejerna, solen är ju faktiskt framme!



KRAM KRAM

Postat av: Bea

hihi...jag läste inlägget på familjeliv först, så strunta i min uppmaning att svara på mitt inlägg här...hihi.



Va skoj att vi får komma!! Vad härligt att få komma ner och hälsa på, och dessutom shoppa utan att stressa. Då kan vi ju kanske prata ihop oss då ni kommer, om ni hinner. =)



Va härligt att ha mamma där! Jag saknar mamma verkligen, nu dröjer det väl ända till jul innan vi ses igen. Om hon kan hålla sig ifrån att komma då Brittis får bebben dvs... ;)



Jag har ju skickat några kort till dig, några på dig som liten, och några på din far. Ett var dock med Maria och din far, men ändå... =) Hoppas det var ok. Visste inte vad jag skulle göra av dom, kände som att du uppskattar dom mer än att dom bara ligger här.



Jag tyck om dig ja kusin vitamin! <3



Hälsa!!



kram kram

2008-08-14 @ 13:45:17
URL: http://mammabeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback