Härliga fredag

sitter och tittar på Jönssonligan och tar det bara lugnt. Lukas har precis ätit en flaska mat och liggar och snackar med T. Idag har jag och Lukas varit på stan och på Birsta och letat present. Vi ska på dop imorgon och det är så svårt att hitta något bra att köpa. Vet många bra saker men det tar tid och beställa och jag har skjutit och skjutit på detta så då får man kuta i affärer.

Det är Alexander som ska döpas imorgon och jag hoppas man får lite ideér så jag vet hur vi ska göra när Lukas ska döpas.

Fick förresten träffa en liten bebis idag, är osäker på hur många veckor hon är men inte så många och underbart söt var hon. Måste åka och hälsa på så man får gosa lite med henne tror jag.

Ska nog försöka sova ner Lukas nu men kommer säkert inte funka, han vägrar ju sova före 22 .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback