Birsta

Har spenderat hela dagen på Birsta tillsammans med Ewe och det har varit riktigt härligt. Har inte varit ute efter något speciellt utan det var bara härligt att kunna gå runt och kika utan något speciellt i åtanke.
Lukas har faktiskt varit riktigt snäll och har inte bråkat speciellt mycket. Han sover faktiskt mycket bättre än förrut men inte längre än  ca 40minuter per gång. Ikväll var han dock en riktig surkart och ingenting dög så jag gav han en flaska och då somnade han på en gång och då var klockan före nio!!!!!!!!

Brorsan ringde och ville surra lite och det är alltid lika roligt. Han ville att jag skulle snusa på Lukas så han fick höra det, ha ha ha! Min storebror ÄLSKAR att snusa på barn.

Nu sitter jag uppe ensam och tittar på tv och imorgon ska vi få hem lite ved som vi måste stapla. Har ju ingen värme på i huset och det börjar bli kallt kan jag säga så det ska bli skönt när vi kan elda imorgon. Längtar som en tok tills jordvärmen är klar så vi slipper frysa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback