Snart en vecka sedan....

som jag började känna av värkar och att vattnet gick. Kändes overkligt när det hände men förstod nästan att något var på gång. Det som gjorde mig fundersam var att jag hade så små värkar, kände knappt något alls och därför körde vi in till förlossningen alls.

Jag kommer lägga ut en förlossningsberättelse om någon dag, ska bara skriva ihop det. Jag tycker iallafall att jag hade en rätt så lätt förlossning. Från att vattnet gick och första lilla värken kom till att vår lilla son hade kommit till världen så tog det totalt 8 timmar. Jag hann inte ens med någon smärtlindring förutom lustgasen som jag använde under dom minuter som jag krystade.

Men som sagt, bättre berättelse kommer.

Vi har ialla fall fått en liten son som har fått namnet Lukas. Han är självklart världens sötaste som finns och förutom lite problem med amningen som gjorde att vi fick spendera en natt på BB eftersom han gått ner i vikt och dragit på sig gulsot så har veckan gått bra. Man fattar nog mer och mer att denna lilla parvel är vår och att han kommer stanna hos oss.

Men men, bilder och berättelse kommer, jag lovar!

Kommentarer
Postat av: Sofi H

iih ;)
Grattis igeeeen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback