Härliga värme

det är ju helt underbart att solen har kommit och med den värmen. Älskar att sitta ute i solen, tyvärr blir det inte så mycket av det med lillkillen men lite hinner man med. Vi kämpar vidare med att få han att sova själv och igår somnade han är i soffan vid strax efter 22 och sedan bar vi in honom till hans säng. Klockan 00.35 vaknade han och ville ha mat! Vilken förbättring!

Men sedan så var han lite orolig resten av natten men det är ju en början! Försökte lägga in honom nu men det gick inte, tog 5 minuter så var han vaken. Men har nu lagt honom på golvet här inne hos mig och nu sover han faktiskt!

Vi ska försöka hinna med lite i trädgården i helgen, vill ju bränna lite gräs och börja plocka. Det kliar i fingrarna för det är så mycket man vill göra men man hinner ingenting med lillkillen! Hoppas han blir bättre på att sova för då får han ligga ute när jag är ute och jobbar!

Ska nog på vårmässan imorgon. Gillar mässor, det finns alltid något roligt att titta på och så är det roligt att komma ut och se lite människor. T har personalfest i kväll så vi får se när han behagar komma hem till oss!

Några bilder, men kommer lägga upp fler. JAG LOVAR!

        

var bara tvungen att lägga in sista bilden. Så där kan han somna ibland! Fattar inte hur det kan vara bekvämt eller hur han ens kan andas men nöjd verkar han vara!


Kommentarer
Postat av: Evelinn

Så söt! Kul sätt att sova på! ;)

2008-04-25 @ 12:19:59
Postat av: Bea

Åh så söt han är!! Blir så nostalgisk när jag ser dina bilder, dom växer så fort... Hoppas han börjar sova ordentligt snart, så du får lite tid över. Längtar tills jag får träffa er, tills dess hoppas jag få se lite mer bilder på prinsen! ;) kram

Postat av: Ida

Meen vad jag saknar han/er.. måste få träffa han snart igen :-)

2008-04-25 @ 13:28:57
URL: http://idasusanne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback