Dagarna rullar på!

ja då var helgen över! har varit riktigt roligt att få ha besök och det är skoj att "visa upp" lillkillen. Och det var skönt att det var fler än jag och T som kunde bära på honom - man fick sig en paus och kunde göra lite annat.

idag har vi inte gjort mycket - gick och mötte T när han slutade jobba och kom med bussen. Tyvärr hade han lite lång dag idag. Han var inte hemma förrän kvart i åtta och då är ju dagen nästan slut. Tråkigt och jag längtar tills utvecklingssamtalen är över så har inte har så långa dagar.

Imorgon ska jag iallafall promenera - det ska ju fortsätta vara soligt väder så då måste man passa på!


Kommentarer
Postat av: Jessica Blomqvist

Såg dig ute idag och vinkade men det var ju inte lätt att se mig i bilen...funderade på att tuta men gjorde inte det =) Hoppas att allt går bra för er! Har beställt en liten present till er som vi tänkt komma förbi med nån gång då ni känner att ni börjar orka besök (och när grabbsen här hemma är friska...känns som om att de är sjuka jämt).
Fam Blomqvist

2008-04-22 @ 21:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback