Äntligen somnat!

våran lilla kille har kommit in i en period då han inte vill ligga själv. Han somnar efter att han har ätit men så fort man lägger ner honom så tar det ca 5 minuter så är han vaken och vill inte ligga kvar. Men nu har han äntligen somnat här på soffan bredvid mig och verkar sova.

Han somnade inte ens när vi var ute och gick med vagnen idag, han tycker nog inte om att sova. Och inatt fick han sova hela natten på mitt bröst, det var enda chansen att få lite sömn. Och jag vill ju inte störa T för mycket, han ska ju orka jobba nu också.

hoppas vi får lite rutiner snart igen, från början sov han ju några timmar åt gången så jag hoppas han kommer tillbaka till det. Visst, han sover nu också men vi måste då ha honom på bröstet. Men som sagt, han är väldigt ny här i världen och kanske måste bli lite trygg.

nä, ska nog titta lite på Idol innan han vaknar!

Kommentarer
Postat av: Bea

Så där har Tilda varit jätte länge! =/
Nu börjar hon bli bättre, men ett tag höll jag henne bara för att hon skulle få sova nånting i alla fall... Och det funkar ju inte allt för länge... =(
Ska försöka så smått att få henne att sluta amma helt, men jag gruvar... =/
Minns hur det var med Jennifer, jag grät nog lika mycket som henna på natten då allt hon ville var att somna om vid bröstet... Du, när jag ändå skriver... alla kort du tog på mitt bröllop...tror du att du skulle kunna maila dom till mig? =/
Sköt om er och krama Lukas från oss!! KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback