söndag kväll

och klockan är ganska mycket, men konstigt nog är jag inte trött. Igår somnade jag redan vid nio och vaknade åtta imorse. Jag skulle nog kunna sova mycket länge men jag vill ju faktiskt vara lite vaken också.

ska gå till sängen och se på film. Är ganska skönt att ta med sig datorn och se på film i sängen. Och ikväll blir det en lättsam komedi, nämligen Epic Movie. Hoppas den är rolig!

ser fram emot imorgon, ska kolla om jag få börja på vattengympa. Hoppas det finns platser kvar. Känner för att göra någon sort gympa men har inte lust att skaffa träningskort på nått ställe i stan. Känns skönt att kunna träna här i matfors. Och jag älskar ju att simma så det blir nog bra. Så håll tummarna för att det finns platser kvar!

vill ut och köpa tapeter och färg nu, vill att det ska vara klart. ibland kan tiden gå väääääldigt långsamt, men så är det väl när man har något att se fram emot. Eller hur? :) hi hi

nä, sängen nästa!

i´ll be back...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback