Måndag-koma

känns som om jag skulle kunna somna över skrivbordet! kunde inte somna igår utan låg vaken till efter klockan 1 sen så ringer klockan 06.30. Fattar inte hur jag ska orka träna ikväll??

var iallfall skönt att få åka hem i helgen, det var ju ett tag sedan.
På lördagen tänkte jag sova ut men kunde somna om efter att jag vaknat vid 07.20 och så det var bara att stiga upp! men vad gjorde det när svägerskan ida och sötaste neo kom förbi? då är man inte så trött längre!

fattar inte hur fort det går, neo kryper ju hur fort som helst! jädrar också!

men allt som allt en jättehärlig helg! skulle dock lägga blommor på pappas grav men hittade inte några i hela Dorotea som jag tyckte dög så det får bli nästa gång!

nä, dags att fika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback