blankt

ungefär så har det känts när man kommer hem från jobbet. Har haft så mycket att göra att jag knappt har hunnit något alls.
har träning två dagar i veckan och det är precis när det är idol så då missar man det och på tisdagar har Ted match så då skjutsar jag in honom och passar på att ta en promenad medans han spelar.

men vad kvällen bliiiiiiir lång, är inte hemma förrän halv tolv på tisdagar och det är jobbigt. Kan inte sova då heller för då är jag uppe i varv. Men men, man får ta det goda med det onda, får mig ju en långpromenad.

ska packa ikväll, åker till huvudstaden i morgon. Ska på 40-års kalas och få träffa alla syskon. Härligt härligt och ska självklart passa på att ta en sväng inne i Gamla stan. Kanske ta en kaffe på något mysigt kafé! Längtar redan.

men ska åka buss dit och det är INTE roligt, avskyr att åka buss men tåget var så himlans dyrt eftersom vi var så sent ute. men men, bit ihop och försök sova är min plan!

nu kurrar magen - snart dags för lunch.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag vet inte riktigt hur Janne jobbar till veckan, tror han jobbar mån-ons. Så då borde vi kunna åka rätt tidigt på fredag, annars slutar han fredag och är väl hemma kring 16-18 nångång.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback