varför är helgen så kort?

ja, söndag idag då. Fattar inte att helgen kan gå så fort. Har haft fullt upp i helgen eftersom vi har haft besök. Teds mamma me karl och lillebror Benny och kompisen André. Roligt, roligt! Tog det  bara lugn, Birsta hela dagarna men på kvällarna så åt vi och tog det lugnt.
Ted och grabbarna bastade i går kväll men jag tycker inte riktigt om att basta så jag stanna uppe och såg på film.

Hade faktiskt missat att det var idag man skulle ställa om klockan. Hade ställt klockan så jag skulle vakna tidigt (gillar att kliva upp tidigt på helgen). Klockan åtta tyckte jag lät bra men när jag kom upp så märkte jag att klockan var 7! Onödigt att gå och lägga sig så det var lika bra att stanna uppe. Men lika bra att vänja sig, när bäsen kommer kan man väl glömma sovmornar.

nä, ska städa lite så jag måste sluta.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja jag tyckte Neo sov så himla länge i morse, vaknade 7 och så var klockan egentligen 6. Lite jobbigt att hålla han vaken en timme längre ikväll men kunde ju inte lägga han kl 17 :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback