The secret is out!

ja, ska väl ta och släppa sanningen. Vi har en bulle i ugnen och ska blir föräldrar. Oj, vad det lät stort!

måste upprepa det för sig själv många gånger för att det ska få fäste i huvudet. Allt känns underbart och vi är överlyckliga men samtidigt nervösa. Har ju ingenting att jämföra med då det är våran första gång.

Vi var och lyssnade på bäsens hjärtljud i torsdag och då vi fick höra hjärtat slå (155 slag i minuten)försvann en del av oron och man blev lycklig i både hjärta och hjärna! Vart lite orolig när barnmorskan först inte hittade hjärtljudet men efter lite letande ville parveln ligga still så vi kunde få lyssna på dom underbara slagen!

går som på moln just nu och det är skönt att äntligen berätta det för alla. vill ju helst bara skrika ut det men har inte velat göra det då vi ville berätta för familjen face to face.

Är i vecka 16 nu och om 3 veckor är det dags för det efterlängtade ultraljudet!

Kommentarer
Postat av: sara

en fågel hade viskat i mitt öra=)men GRATIIS till den största lyckan av alla!!!ATT BLI FÖRÄLDRAR!

Postat av: Vanja

Ohhh, jag är så glad för er skull! Och jag ska bli FASTEER! :) hihi .

2007-10-14 @ 22:54:56
URL: http://vanjaemilia.blogg.se
Postat av: Sara i MJölby

Hej vännen! vad kul GRATTIS i massor. Hoppas att alla tre mår bra. kramiz

2007-10-15 @ 12:56:52
Postat av: Jenny Hamberg

Ååååååhhh.. Men grattis grattis!!! =D Gud så kul!!!! Kramar

2007-10-15 @ 17:12:21
Postat av: Bea

GRATTIS!!! Vilken underbar tid ni har framför er!! =)
Hoppas ni mår bra, och attvi snart ses igen...under gladare omständigheter... =/
kram!!!

2007-10-16 @ 11:31:17
Postat av: Vanja

Hela din kommentar försvann från min blogg.. så jag får ur minnet försöka komma ihåg vad som skrevs :)

få höra nu då... när är mitt brorsbarn beräknat ?;)

2007-10-16 @ 21:18:04
URL: http://vanjaemilia.blogg.se
Postat av: Anonym

va kul! GRATULERAR!

2007-10-16 @ 23:48:53
Postat av: Jenny

Tackar Tackar ,vet inte vem som skrivit sista komentaren men
är alltid kul att få ett grattis!

2007-10-17 @ 18:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback