tappat ett inlägg?

jag skrev ett inlägg i förmiddags och nu när jag gick in igen så var det borta! Det är första gången det händer mig och jag fattar inte vart det har tagit vägen!

Fick gosa med en liten bebis idag på jobbet. En kollega var och hälsade på med sin 5 veckor gamla Hjalmar. En riktig liten sötnos som precis blivit frisk från vattenkoppor!
Tänk att man själv har en liten bäs i magen, svårt att tänka sig men blir säkert mer verkligt när magen växer. Men kan den inte växa någon gång då? Vill att den ska komma snart!

ska skjutsa in ted till match ikväll så jag får väl passa på att ta mig en promenad. Är rätt så skönt men är inte alltid så roligt att gå ensam i mörkret. Tar nog en snabb promenad och sedan får det bli en kopp te och titta på volleyboll.

vi var inte ut och kollade på barnvagn eller skötbord i helgen. Fattar inte när vi ska få tid till det. Tycker man gör inget och ändå har tiden gått. Önskar man kunde jobba halvtid för då skulle man hinna så mycket mer. Men tyvärr tycker inte plånboken om den ideén.

nä, ska nog vila en stund innan vi åker till stan.

Go Kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback