Imorgon...

ska jag göra något och jag är VÄLDIGT nervös. Hjärtat kommer nog hoppa utanför kroppen om jag känner mig själv rätt.

vet att man inte ska oroa sig men kan man göra annat? nä, ska nog inte fundera för mycket men får väl se om man får någon sömn inatt.

ska träna ikväll och det känns skönt. Jag gäspade hela förra passet men det borde nog gå bättre ikväll, är ju en liten bättre tid så då kanske man inte är så trött.

måste packa och fixa allt för att åka hem i helgen. Packar alltid för mycket men ska försöka att bara packa det nödvändiga.

nä, nu ringer det så det är väl bäst att jobba!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Det kommer att gå som en dans på rosor!!=) Ta det bara lugnt så kommer det att gå JÄTTEBRA! Kram

2007-10-10 @ 16:23:08
Postat av: Sofi H

hihi. ;)

Postat av: vanja

Jag är nyyyfiken ;D

2007-10-11 @ 16:54:04
URL: http://vanjaemilia.blogg.se
Postat av: Ida

Barnpassning kommer vi nog behöva om vi ska hinna med att fixa ;-)

2007-10-11 @ 22:11:33
URL: http://idasusanne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback