helgens äventyr

image130

har varit i Klimpfjäll i helgen. Åkte tid och hälsade på Teds pappa med familj. Var ju ett bra tag sedan vi var dit så vi tog ledigt i fredags och åkte upp tillsammans med Ida, Janne och Neo. Bilden har jag lånat av Ida då vi glömde kameran hemma!

Fick färsk röding och öring till middag på fredagen och det var något så enormt gott. Härligt härligt och vi fick med oss en liten godispåse tillbaka. Mumma!

Det var toppenväder på lördagen men lite sämre på  söndagen. Och med sämre menade jag regn. Var lite drygt att köra hela vägen från Klimpfjäll och tillbaka till Sundsvall i ett kör. Snacka om att man var trött för inte gick det att köra speciellt fort då man hade en släpvagn med två gräsklippare i.

släpvagnen skulle vara kvar här oss hos i några veckor men fick igår reda på att vi nog måste ta med oss den när vi åker hem i helgen. Usch, kommer bli en långsam bilresa då också och jag ser inte fram emot det.

nä, har lagat mat och slängt in tvätt i maskinen och tänkte ta en liten paus nu. Ska iväg och träna om en timme och jag har mest lust att somna. Men, men bara att kämpa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback