Förkyld!

Har dragit på mig en förkylning och är trööööött! funderade på att gå hem tidigare igår men stannade kvar och imorse var jag inte alls lika trött så jag for på jobbet! Svårt att ta beslutet att man ska stanna hemma, man väljer oftast att gå på jobbet än fast man skulle må bättre av att få vara hemma och sova!

ställde in träningen i måndags och kommer nog inte gå ikvällh eller, är inte upplagd för det när man är så snuvig. Får se om man tar en promenad i helgen.
Igår tog jag istället itu med huset och plockade lite, har ännu inte tagit fram dammsugaren men måste väl göra det. Vill absolut inte städa i helgen då man är ledig!

Ted har sagt att han ska köpa en sak åt mig, en sk bola. Det är ett smycke man har runt halsen och som har en pingla i sig. Den ligger och "slår" mot magen och det ljudet lär sig barnet att känna igen. När barnet sen har fötts och ammar känner det sig tryggt när den hör pinglan. Ett väldigt fint smycket och jag längtar tills jag får det!

image131

Kommentarer
Postat av: Sofi H

hihi. det finns verkligen hur många varianter av "bolor" som helst! superfina! visa bild då du får hem din :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback