Att inreda barnrummet

Vi har kommit överrens om att vänta tills efter jul innan vi börjar inreda barnrummet men man har ju ideér. Vi har båda tänkt att vi kanske inte ska tapetsera så att det är självklart ett barnrum utan vi har funderat på att tapetsera som om det vore ett extra rum. Vi skulle sedan inreda med barnets saker som då får göra att det blir ett barnrum.

Har hittat lite olika saker som jag skulle kunna tänka mig. Den här dekoren som är självhäftande och borttagbar tycker jag är riktigt fin. Har faktiskt funderat på att måla själv men har inte riktigt bestämt mig än.

image132

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Verkar tyvärr som om Neo har astma (eller tuberkulos)läkaren vi träffade idag trodde det iaf. Väntar på att han ska ringa upp, han skulle prata med barnläkare i Lycksele innan han bestämmer behandling, eller så får vi åka till LSE, vi får se. Nu till frågan vill ni ta hand om Truls? Vi tog tillbaks han igår, men måste lämna bort han igen om det är astma och dem i Svanabyn är nog inte så sugen på en katt till. Om ni vill det så får mamma & Sune ta med han till helgen. Hoppas allt är bra annars? Kram kram

Postat av: Veronica

hello bruden! jag hörde den stora nyheten! massa grattis till er! hälsa ted oxå!! hoppas allt e bra å att vi ses någe framöver! kramar/veronica

2007-10-24 @ 16:17:30
URL: http://veronicalindman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback