3 dagar kvar....

snacka om att jag räknar ner tiden. Igår var jag in på ett forum på Familjeliv men gick snabbt därifrån. Vill man ha dåliga tankar då är det där världens bästa ställe att vara på. Var och vartannat inlägg i vissa forum handlar om att kvinnan tror att barnet är dött och så pratar dom om allt hemskt som kan vara.

jag som är orolig som det är borde verkligen inte vara in på dom sidorna så nu vägrar jag gå in på vissa forum. Jag vet att jag är orolig, varför jag jag göra mig mer orolig genom att skriva ut det och be alla prata om det? Nä, jag tar det som det kommer. Man måste tänka positivt. Man kan inte ta för givet att något kommer vara fel utan man måste tänka att allt kommer vara bra!

Klart lillpysen kommer vara vackrast och mest perfekt i hela världen!!!!!!

ikväll blir det jobb när man kommer hem. Vi får 3 ton pellets hemlevererat idag och det måste plockas in. Jag kommer hjälpa till men slutar självklart om jag får ont i magen. Men det ska nog gå bra. Som många säger, tänk för 100 år sedan, då var kvinnorna och jobbade på fältet fram tills dagen dom födde? Så jag ska inte klaga.

Vill åka hem snart också, vill ju se svägerskan nya hus. Ska bli såååå roligt att få se det. Vet dock inte när vi kan komma hem nästa gång. Vill ju gärna hinna hem iallfall 1 gång innan jul.

nä, ska jobba vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback