Tjohoo, äntligen halvtid!

ja, då har man äntligen nått denna magiska gräns. 140 dagar har man gått och 140 dagar är det kvar innan vi får träffa vår lilla bäs. Har svårt att förstå hur fort tiden går, tycker det var nyss som vi plussade.

Idag gick en tjej på jobbet hem, hon ska få sin lillla om 3 veckor och jobbade alltså sista dagen idag. Snacka om att man är lite avis. Men snart är det min tur. Tråkigt dock att hon går hem, det har varit roligt att ha henne bredvid sig och kunna fråga en massa saker. Detta är ju nytt för mig och har ska nu få sitt andra barn så hon vet vad det handlar om.

Tyvärr har jag gått och blivit sjuk också. Gick hem tidigare från jobbet idag, har ont i halsen, snuvig och feber. Får se om det blir något jobb imorgon men har börjat förbereda sig på att man eventuellt blir hemma.
Hatar att vara sjuk och jag blir ju sällan det. Blääää, hoppas det försvinner snart!

nä, nu blir det halstabletter och varmt te!

Go kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback