snöskottning och dildoparty!

ja, lördagen har jag spenderat med att skotta och bära in pellets-säckar. T har legat inne och "vilat" på soffan, han var ju som sagt på personalfest igår!

känns att det är lite jobbigt att skotta, det känns i magen. Det gör inte direkt ont men de känns. Ska nog börja tänka mig för och kanske sluta när det gör ont! men men, man vill ju få det färdigt!

har precis duschat och sminkat mig, ska iväg in och äta pizza med några från jobbet och sedan blir det dildoparty. Lär bli skoj att se alla halvfulla och fnittriga brudar ikväll. Ha ha, jag hoppas det blir roligt.

nä, dags att fixa håret.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha... ja d låter riktigt skoj d där. =D du lär nog få skratta så du får ont i magen ikväll..

2007-11-17 @ 16:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback